ကၽြန္ေတာ္သည္ ဝတၳဳတိုေရးသူ ျဖစ္ပါသည္။ ဝတၳဳတိုေရးသူ၏ အလုပ္မွာ ဝတၳဳကို ေရးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ စာေရးစားပြဲတစ္လံုးရွိကာ ထုိစားပြဲတြင္ ထုိင္၍ ဝတၳဳတိုမ်ားကို ေရးသားေလ့ရွိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္စားပြဲမွာ စာေရးဆရာတစ္ဦး၏ သာမန္ စားပြဲမ်ိဳးျဖစ္သျဖင့္ ဇာခ်ဲ့ေဖာ္ျပရန္ လိုအပ္မည္ မထင္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္မူ ဤစားပြဲမွာ အထုိက္အေလွ်ာက္ တန္ဖိုးထားစရာဟု ဆိုႏုိင္ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ့္ ဝတၳဳ တို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ဤစားပြဲေပၚမွပင္ ေပါက္ဖြားကာ မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာေပၚ ေရာက္ရွိသြားျပီး၊ စာဖတ္သူမ်ားထံ စိမ့္ဝင္ပ်ံ့ႏွံ့သြားေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုဝတၳဳတိုမ်ားကို လူတို့ ဖတ္ရွဳသိရွိသြားၾကေသာ္လည္း ဝတၳဳတိုေရးသူအေၾကာင္းကိုေတာ့ သိရွိၾကလိမ့္မည္ မထင္ပါ။ သိရန္ လည္း လိုအပ္လွသည္ မထင္ပါ။ မုန့္ဟင္းခါး ဝယ္စားသူသည္ မုန့္ဟင္းခါးခ်က္နည္းအေၾကာင္း သိဖို့မလိုသကဲ့သို့ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
တစ္ရက္တြင္ ထိုစားပြဲသို့ ထုိင္၍ ဝတၳဳတိုတစ္ပုဒ္ ေရးသားေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ့္ စားပြဲဆီသို့ ေလွ်ာက္လာေသာ ေျခသံကို ၾကားရကာ စားပြဲေရွ့မွ ကုလားထုိင္ကိုပါ ဆြဲယူထုိင္လိုက္ေသာ အသံကို တစ္ဆက္တည္း ၾကားလိုက္ရပါသည္။ စာေရး ရပ္ကာ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေသာ္ လူစိမ္း တစ္ေယာက္ကို ေတြ့ရပါသည္။ (လူစိမ္းတစ္ေယာက္ဟု သံုးႏွံဳးလုိက္ရေသာ္လည္း ဤမ်က္ႏွာမ်ိဳး ျမင္ဖူးသလို ခံစားလိုက္ရသည္။) ႏွစ္ရွည္လမ်ား အသိအကၽြမ္းေဟာင္းထဲကေတာ့ မဟုတ္။ အသိအကၽြမ္းအသစ္ထဲက ျဖစ္မည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ အားနည္းခ်က္က လူမ်ားႏွင့္ အမည္မ်ားကို လြယ္လြယ္ ကူကူ မမွတ္မိတတ္ျခင္းျဖစ္သည္။ လူတစ္ေယာက္ကို (၅) ခါေလာက္ ျမင္ဖူးရံုျဖင့္ မမွတ္မိတတ္ေပ။ ကၽြန္ေတာ္၏ ဇေဝဇဝါမ်က္ႏွာကို ေငးၾကည့္ကာ ထို လူစိမ္းဟာ သေဘာေပါက္သြားပံု ရပါသည္။
ဝန္မခံခ်င္သျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းကို အလွ်င္အျမန္ အလုပ္ေပးလုိက္၏။ သူ့ကို ဘယ္မွာ ေတြ့ဖူးခဲ့သလဲ။ ကာရာအိုေက၊ အႏွိပ္ခန္း၊ ႏုိက္ကလပ္၊ ေဟာ္တယ္၊ အရက္ဆိုင္၊ ပင္လယ္ကမ္းေျခ၊ ေဆးရံု၊ အက်ဥ္းေထာင္၊ ဝိပႆနာရိပ္သာ၊ ဤေနရာမ်ားသို့ ကၽြန္ေတာ္ မေရာက္ဖူးသျဖင့္ ထိုေနရာမ်ားတြင္ ေတြ့ဆံုခဲ့ျခင္း မျဖစ္ႏုိင္။
ေရးလက္စ (မျပီးေသးေသာ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည့္ သူ့အမည္ကို ကၽြန္ေတာ္က သူ့ကြယ္ရာတြင္ ေခၚေသာ အမည္ျဖစ္သည္။ ပံုမွန္ အားျဖင့္မူ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဝတၳဳမ်ားကို ေရးျပီးမွ နာမည္ေပးေလ့ ရွိပါသည္။) ကို ေရးပါမည္ဟု ဝန္ခံလုိက္ေသာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ မေရးျဖစ္ခဲ့ ျပန္ေခ်။ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ေရးရတာ ပန္းစိုက္ရတာနဲ့မတူ။ ဘယ္ရာသီက်လွ်င္ ပြင့္မည္ဟု တိတိက်က် သတ္မွတ္ထား၍ မရ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဝတၳဳတို ေရးေပးရန္ ေတာင္းထားေသာ မဂၢဇင္းေတြ အေတာ္အတန္ရွိပါသည္။ သုိ့ေသာ္ ဝတၳဳေရးရတာ မလြယ္။ စိတ္ေရာ ကိုယ္ပါ ဝင္စားမွ၊ အခ်ိန္အားမွ၊ အခါကိုက္မွ၊ အေျခအေနေပးမွ၊ အတုိင္းအဆ အကန့္အသတ္ အဖိအေဖာ့ စသည္ျဖင့္ အခက္အခဲေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနသည္။
ဤေနာက္ပိုင္းတြင္ ေရးလက္စ သည္ ကၽြန္ေတာ့္ထံသို့ မၾကာခဏ ေရာက္ေရာက္လာတတ္ကာ တစ္ၾကိမ္ထက္ တစ္ၾကိမ္ သူ့ကို ျပီးေအာင္ မေရးသည့္အတြက္ သည္းမခံႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္ေနပံုလည္း ရေလသည္။ သူ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွ ျပန္သြားတိုင္း အခန္းတံခါးကို ေဒါသျဖင့္ ေဆာင့္ပိတ္သြားတတ္၏။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ့ကို ၾကည့္ရတာ အားမရ။ ေသြးဆုတ္ေနသည့္ လူနာလို တစ္ၾကိမ္ထက္ တစ္ၾကိမ္ ေဖ်ာ့ေတာ့အားနည္းလာသည္ ထင္ရ၏။
မွန္သည့္အတုိင္းဝန္ခံရလွ်င္ ေရးလက္စ ေရာက္မလာသည့္အတြက္ ပထမပုိင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္ ဝမ္းေျမာက္ေနခဲ့မိသည္။ သူ ေရာက္လာလွ်င္ သူ့ကို ဆင္ေျခေပးရန္ စကားလံုးမ်ား ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ တစ္ေန့တစ္ျခား ရွားပါးလာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သည္ “ေရးလက္စ” ကို ေမ့ေလ်ာ့၍ သြားပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဝတၳဳတိုအသစ္မ်ား ေရးျဖစ္သည္။ တခ်ိဳ့ကို ဆံုးသည့္တုိင္ေအာင္ ေရးျဖစ္သည္။ တခ်ိဳ့က မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚ ေရာက္ရွိသြားသည္။ တခ်ိဳ့က မေရာက္။ တခ်ိဳ့ကိုေတာ့ ထံုးစံအတုိင္း အဆံုးမသတ္ႏုိင္ခဲ့။ ဝတၳဳတိုေရးသူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကၽြန္ေတာ့္ ဝတၳဳတိုမ်ားႏွင့္ ေထြးလံုးရစ္ပတ္အခ်ိန္ကုန္ေနဆဲ တစ္ေန့၌ ကၽြန္ေတာ့္ စာၾကည့္ခန္းထဲတြင္ ထြက္ေပၚေနေသာ အပုပ္နံ့ကို သတိျပဳမိ လိုက္၏။ စာအုပ္စင္ထဲမွာ ၾကြက္တစ္ေကာင္ ေသဆံုးေနေလသလား။ ကၽြန္ေတာ့္စာအုပ္စင္ရွိ စာအုပ္မ်ားကို ကိုက္ျဖတ္ကာ ၾကြက္မ်ားသည္ မၾကာ ခဏ အသိုက္လုပ္ေနတတ္၏။ သို့ေသာ္ ၾကြက္ေသေကာင္ မေတြ့။ စာအုပ္မ်ားၾကားတြင္ မေတာ္တဆ ညွပ္မိကာ အိမ္ေျမွာင္မ်ားလည္း ေသေန တတ္ၾက၏။ သို့ေသာ္ အိမ္ေျမွာင္ အေသေကာင္ဟူ၍ ရွာမေတြ့။ ေနာက္ဆံုး အေသအခ်ာ စူးစမ္းၾကည့္ေသာအခါ ထိုအပုပ္နံ့သည္ ကၽြန္ေတာ္၏ စာေရးစားပြဲ အံဆြဲတစ္ခုမွ ထြက္ေပၚလာေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သတိျပဳလိုက္မိသည္။ ထိုေၾကာင့္ အံဆြဲ ဆြဲဖြင့္ၾကည့္ကာ ရွာေဖြၾကည့္လိုက္ေသာအခါ မေတြ့ရတာၾကာျပီျဖစ္ေသာ “ေရးလက္စ” ကို ေတြ့ရေလသည္။ သူသည္ ဘယ္အခ်ိန္က ေသဆံုးေနေလသည္မသိ။ သူ့ကိုယ္မွ အပုပ္နံ့ထြက္၍ပင္ေနေလျပီ။
သစၥာနီ (ဝတၳဳတို ၆၀)
တစ္ရက္တြင္ ထိုစားပြဲသို့ ထုိင္၍ ဝတၳဳတိုတစ္ပုဒ္ ေရးသားေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ့္ စားပြဲဆီသို့ ေလွ်ာက္လာေသာ ေျခသံကို ၾကားရကာ စားပြဲေရွ့မွ ကုလားထုိင္ကိုပါ ဆြဲယူထုိင္လိုက္ေသာ အသံကို တစ္ဆက္တည္း ၾကားလိုက္ရပါသည္။ စာေရး ရပ္ကာ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေသာ္ လူစိမ္း တစ္ေယာက္ကို ေတြ့ရပါသည္။ (လူစိမ္းတစ္ေယာက္ဟု သံုးႏွံဳးလုိက္ရေသာ္လည္း ဤမ်က္ႏွာမ်ိဳး ျမင္ဖူးသလို ခံစားလိုက္ရသည္။) ႏွစ္ရွည္လမ်ား အသိအကၽြမ္းေဟာင္းထဲကေတာ့ မဟုတ္။ အသိအကၽြမ္းအသစ္ထဲက ျဖစ္မည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ အားနည္းခ်က္က လူမ်ားႏွင့္ အမည္မ်ားကို လြယ္လြယ္ ကူကူ မမွတ္မိတတ္ျခင္းျဖစ္သည္။ လူတစ္ေယာက္ကို (၅) ခါေလာက္ ျမင္ဖူးရံုျဖင့္ မမွတ္မိတတ္ေပ။ ကၽြန္ေတာ္၏ ဇေဝဇဝါမ်က္ႏွာကို ေငးၾကည့္ကာ ထို လူစိမ္းဟာ သေဘာေပါက္သြားပံု ရပါသည္။
ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကို မမွတ္မိဘူး မဟုတ္လားဟု ေမးပါသည္။
ဝန္မခံခ်င္သျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းကို အလွ်င္အျမန္ အလုပ္ေပးလုိက္၏။ သူ့ကို ဘယ္မွာ ေတြ့ဖူးခဲ့သလဲ။ ကာရာအိုေက၊ အႏွိပ္ခန္း၊ ႏုိက္ကလပ္၊ ေဟာ္တယ္၊ အရက္ဆိုင္၊ ပင္လယ္ကမ္းေျခ၊ ေဆးရံု၊ အက်ဥ္းေထာင္၊ ဝိပႆနာရိပ္သာ၊ ဤေနရာမ်ားသို့ ကၽြန္ေတာ္ မေရာက္ဖူးသျဖင့္ ထိုေနရာမ်ားတြင္ ေတြ့ဆံုခဲ့ျခင္း မျဖစ္ႏုိင္။
ခင္ဗ်ားနဲ့ကၽြန္ေတာ္ ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္မွာ စၾကံဳခဲ့ၾကတယ္ေလထိုသူက ထိုသို့အစေဖာ္ေပးလိုက္သည့္တုိင္ေအာင္ ထိုလူစိမ္း၏ အမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစား၍ မရေသး။ ထို့ေၾကာင့္ . . .
ေဆာရီးပဲ။ အစေဖာ္လို့မရဘူး။ ခင္ဗ်ားနာမည္ကို ေျပာပါဦးဟု ေမးလုိက္မိ၏။ လူစိမ္းက
ကၽြန္ေတာ့္မွာ နာမည္မရွိဘူး
ဗ်ာ... ဘာျဖစ္လို့လဲ
ခင္ဗ်ားမွ ေပးမွမထားပဲ
ခင္ဗ်ားရဲ့နာမည္ကို ကၽြန္ေတာ္က ဘာလို့ ေပးရမွာလဲ
က်ဳပ္က ခင္ဗ်ားရဲ့ေရးလက္စ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ေလဒီေတာ့မွ သူ့ကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္စြန္းတစ္စ မွတ္မိေလသည္။ လြန္ခဲ့ေသာ သံုးလခန့္က ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္တြင္ ကားေစာင့္ေနစဥ္ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ ေရးရန္ အေျခခံစိတ္ကူးကို ရခဲ့သည္။ အိမ္ေရာက္ေသာအခါ စားပြဲတြင္ ထုိင္ကာ ခ်ေရးၾကည့္ခဲ့သည္။ ျပီးဆံုးေအာင္ အဆံုးမသတ္ႏုိင္ ခဲ့။ ဤဝတၳဳကို တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ႏွင့္ ရပ္ဆိုင္းထားခဲ့ရသည္။
ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ဆက္ေရးျဖစ္မွာလဲဤကိစၥမွာ ကၽြန္ေတာ့္ေရွ့သို့သူ ေရာက္လာခဲ့ျခင္း၏ အေၾကာင္းအရင္းျဖစ္ပံုရ၏။ သူ ေက်နပ္ေအာင္
ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေရးမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ ေရးရတယ္ဆိုတာ မလြယ္ဘူးဗ်ဟု ဆင္ေျခေပးရန္ ၾကိဳးစားလုိက္သည္။ သူက လက္မခံ။
ဒီစကားဟာ ခင္ဗ်ားတို့စာေရးဆရာေတြ ထမင္းေရပူလွ်ာလႊဲ ေျပာတတ္တဲ့စကားပါ။ ကိုယ့္အလုပ္ကို ၾကီးက်ယ္တယ္လို့လူေတြ အထင္ခံရေအာင္ တန္းတင္ေနၾကတာ မဟုတ္လားကၽြန္ေတာ့္တြင္ေတာ့ တကယ္ပင္ အခက္အခဲေတြ ရွိေနသည္။ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေျမာက္ဖို့ရန္မွာ ႏွလံုးသား လုိသည္။ ျပီးေတာ့၊ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းျပတာေတြကို ျငိမ္သက္စြာ နားေထာင္ကာ ျပန္သြားသည္။ သူက ျပန္ခါနီးတြင္
ျမန္ျမန္ေရးဗ်ာဟု ေတာင္းဆိုသြားေသး သည္။
ေရးလက္စ (မျပီးေသးေသာ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည့္ သူ့အမည္ကို ကၽြန္ေတာ္က သူ့ကြယ္ရာတြင္ ေခၚေသာ အမည္ျဖစ္သည္။ ပံုမွန္ အားျဖင့္မူ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဝတၳဳမ်ားကို ေရးျပီးမွ နာမည္ေပးေလ့ ရွိပါသည္။) ကို ေရးပါမည္ဟု ဝန္ခံလုိက္ေသာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ မေရးျဖစ္ခဲ့ ျပန္ေခ်။ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ေရးရတာ ပန္းစိုက္ရတာနဲ့မတူ။ ဘယ္ရာသီက်လွ်င္ ပြင့္မည္ဟု တိတိက်က် သတ္မွတ္ထား၍ မရ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဝတၳဳတို ေရးေပးရန္ ေတာင္းထားေသာ မဂၢဇင္းေတြ အေတာ္အတန္ရွိပါသည္။ သုိ့ေသာ္ ဝတၳဳေရးရတာ မလြယ္။ စိတ္ေရာ ကိုယ္ပါ ဝင္စားမွ၊ အခ်ိန္အားမွ၊ အခါကိုက္မွ၊ အေျခအေနေပးမွ၊ အတုိင္းအဆ အကန့္အသတ္ အဖိအေဖာ့ စသည္ျဖင့္ အခက္အခဲေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနသည္။
ဤေနာက္ပိုင္းတြင္ ေရးလက္စ သည္ ကၽြန္ေတာ့္ထံသို့ မၾကာခဏ ေရာက္ေရာက္လာတတ္ကာ တစ္ၾကိမ္ထက္ တစ္ၾကိမ္ သူ့ကို ျပီးေအာင္ မေရးသည့္အတြက္ သည္းမခံႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္ေနပံုလည္း ရေလသည္။ သူ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွ ျပန္သြားတိုင္း အခန္းတံခါးကို ေဒါသျဖင့္ ေဆာင့္ပိတ္သြားတတ္၏။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ့ကို ၾကည့္ရတာ အားမရ။ ေသြးဆုတ္ေနသည့္ လူနာလို တစ္ၾကိမ္ထက္ တစ္ၾကိမ္ ေဖ်ာ့ေတာ့အားနည္းလာသည္ ထင္ရ၏။
ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ့္ကို ေရးျဖစ္ေတာ့မယ္ မထင္ပါဘူးသူ့အသံမွာ စိတ္ပ်က္အားေလ်ာ့မွဳျဖင့္ တိုးညွင္းေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ ေရးမွာပါဤသို့ေျပာလုိက္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္အသံမွာလည္း တက္တက္ၾကြၾကြ မရွိလွေၾကာင္း မိမိဘာသာ သိရွိေနသည္။ သူ့ကို ေရးရန္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အမွန္တကယ္ပင္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိခဲ့သည္။ သို့ေသာ္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္...
အင္းေလ ခင္ဗ်ားမွာ အခက္အခဲရွိမွာေပါ့ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူလည္း သေဘာေပါက္ နားလည္သြားပံုရသည္။ ျဖည္းညွင္းစြာ ေက်ာခုိင္းေလွ်ာက္ရင္း အခန္းထဲက ထြက္သြားခဲ့ သည္။ ခါတိုင္းထြက္လွ်င္ ဒိုင္းခနဲျမည္ေအာင္ ေဒါသျဖင့္ ေဆာင့္ပိတ္ထားခဲ့တတ္ေသာ တံခါးကို ေနာက္တစ္ေခါက္ သူ ျပန္လာဦးမည့္အတုိင္း၊ ဒီအတိုင္းပင္ ဖြင့္ထားခဲ့သည္။ သို့ေသာ္ သူသည္ ကၽြန္ေတာ့္ထံသို့ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာသည့္တုိင္ေအာင္ ေရာက္မလာခဲ့ေတာ့ပါ။
မွန္သည့္အတုိင္းဝန္ခံရလွ်င္ ေရးလက္စ ေရာက္မလာသည့္အတြက္ ပထမပုိင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္ ဝမ္းေျမာက္ေနခဲ့မိသည္။ သူ ေရာက္လာလွ်င္ သူ့ကို ဆင္ေျခေပးရန္ စကားလံုးမ်ား ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ တစ္ေန့တစ္ျခား ရွားပါးလာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သည္ “ေရးလက္စ” ကို ေမ့ေလ်ာ့၍ သြားပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဝတၳဳတိုအသစ္မ်ား ေရးျဖစ္သည္။ တခ်ိဳ့ကို ဆံုးသည့္တုိင္ေအာင္ ေရးျဖစ္သည္။ တခ်ိဳ့က မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚ ေရာက္ရွိသြားသည္။ တခ်ိဳ့က မေရာက္။ တခ်ိဳ့ကိုေတာ့ ထံုးစံအတုိင္း အဆံုးမသတ္ႏုိင္ခဲ့။ ဝတၳဳတိုေရးသူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကၽြန္ေတာ့္ ဝတၳဳတိုမ်ားႏွင့္ ေထြးလံုးရစ္ပတ္အခ်ိန္ကုန္ေနဆဲ တစ္ေန့၌ ကၽြန္ေတာ့္ စာၾကည့္ခန္းထဲတြင္ ထြက္ေပၚေနေသာ အပုပ္နံ့ကို သတိျပဳမိ လိုက္၏။ စာအုပ္စင္ထဲမွာ ၾကြက္တစ္ေကာင္ ေသဆံုးေနေလသလား။ ကၽြန္ေတာ့္စာအုပ္စင္ရွိ စာအုပ္မ်ားကို ကိုက္ျဖတ္ကာ ၾကြက္မ်ားသည္ မၾကာ ခဏ အသိုက္လုပ္ေနတတ္၏။ သို့ေသာ္ ၾကြက္ေသေကာင္ မေတြ့။ စာအုပ္မ်ားၾကားတြင္ မေတာ္တဆ ညွပ္မိကာ အိမ္ေျမွာင္မ်ားလည္း ေသေန တတ္ၾက၏။ သို့ေသာ္ အိမ္ေျမွာင္ အေသေကာင္ဟူ၍ ရွာမေတြ့။ ေနာက္ဆံုး အေသအခ်ာ စူးစမ္းၾကည့္ေသာအခါ ထိုအပုပ္နံ့သည္ ကၽြန္ေတာ္၏ စာေရးစားပြဲ အံဆြဲတစ္ခုမွ ထြက္ေပၚလာေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သတိျပဳလိုက္မိသည္။ ထိုေၾကာင့္ အံဆြဲ ဆြဲဖြင့္ၾကည့္ကာ ရွာေဖြၾကည့္လိုက္ေသာအခါ မေတြ့ရတာၾကာျပီျဖစ္ေသာ “ေရးလက္စ” ကို ေတြ့ရေလသည္။ သူသည္ ဘယ္အခ်ိန္က ေသဆံုးေနေလသည္မသိ။ သူ့ကိုယ္မွ အပုပ္နံ့ထြက္၍ပင္ေနေလျပီ။
သစၥာနီ (ဝတၳဳတို ၆၀)
No comments:
Post a Comment